Záruka a reklamace

Reklamace a vrácení zboží zákazníkem

V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní mohou zákazníci využít náš reklamační formulář dostupný zde. Zákazník zde dostane návod, jak postupovat v případě reklamace či vrácení zboží.


Vzor odstoupení od smlouvy naleznete zde.


Standardní postup je následující:

  • Vrácení zboží zákazníkem (do 14 dní)
    Zašlete zboží na adresu uvedenou níže, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy.
    Uveďte číslo bankovního účtu, kam mají být vráceny peníze.
    Adresa centrálního skladu:

    Gadgets House s.r.o. (Dropshipping.cz / Fulfillment.cz)
    Do Čertous 2634/7,
    logistický park P3, Hala H1,
    193 00 Praha 20


  • Reklamace
    V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu přímo u dodavatele. Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník opět zasílá zboží na adresu centrálního skladu, poté jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.