#1 Proč právě Kulišák.cz

logo_web

Zdravím Vás,

dovolte mi, abych Vám trošku přiblížil, proč a jak vznikl projekt Kulišák.cz. Vždy byl můj sen mít stránky, eshop, nebo jakýkoliv projekt online, kterému bych se mohl věnovat. Už dříve jsem vyzkoušel menší projekty, ale vždycky tomu něco scházelo. Chyběly zkušenosti, čas a konkrétní cíl. Potřeboval jsem něco, s čím bych si mohl hrát. Došlo mi, že vlastně potřebuji takové své „online dítě“.

Nápad „online dítě“ mě dovedl i k možnému obsahu mého projektu – dětské a kojenecké zboží.

Vlastně proč ne? Děti mám přece rád, a přestože zatím vlastní děti nemám, rád a často trávím čas se svými dvouletými synovci. Baví mě jejich bezprostřednost, radost ze života a hlavně hravost. Miluju jejich smích a teď už vím, že není tak těžké je rozesmát. Je skvělý pocit pozorovat, jak jim pořád něco tak nádherně nejde vyslovit, udělat nebo ukázat. Je jasné, že potřebují být spokojení, cítit se v bezpečí, důvěřovat dospělákovi, který s nimi tráví čas. Čím více se tímto tématem zabývám, tím více mě to baví.

Začal jsem zkoumat různé hračky, oblečky, postýlky, plenky, vaničky, kočárky, lahvičky a podobné produkty, které vlastně dítě nezbytně potřebuje. Hledal jsem způsob, jak dopřát dětem to, co chtějí, ale také dopřát vám, rodičům, co chcete pro své dítě.

Zjistil jsem, že jen v České republice je přes 40 000 eshopů, které něco prodávají. To znamená, že na jeden eshop připadne cca 267 lidí. V duchu jsem si říkal, že nebudu mít šanci se mezi tak obrovskou konkurencí prosadit.

Začal jsem přemýšlet, proč chci vlastně eshop tvořit. Nemusel jsem přemýšlet moc dlouho, hlavním důvodem byly a jsou přece děti. To je naše starost. To je naše radost. Hlavním cílem projektu Kulišák.cz tedy není prorazit a být nejlepším prodejcem dětského a kojeneckého zboží v ČR, ale být tím eshopem, který na děti myslí a věnuje jim svou pozornost. U zboží pro děti nezáleží na značce, ale je důležitá kvalita. Proto také zboží, které budu považovat za nedostatečně kvalitní, ze svého eshopu stáhnu a nebudu dále nabízet. Protože značka patří dětem. To je také zdůvodnění dodatku, který ve svém projektu používám.

A proč právě název název Kulišák.cz? Už od svých šesti let jsem ve svém prvním fotbalovém týmu dostal přezdívku Fox - česky liška. Doteď přesně nevím proč. Tato přezdívka mi zůstala dodnes. Nevadí mi, spíše naopak, líbí se mi - je stručná, výstižná a dobře se pamatuje. 

Mým cílem je mít eshop se špetkou humoru, radosti, ale také spolupracovat s rodinami a spolky, které se budou chtít podělit o své příběhy, novinky, nápady. Prostě cokoliv, co by pro naše děti mohlo být v budoucnu prospěšné a kvalitní. A přesně to je projekt Kulišák.cz, značka dětem.